Jak skutecznie wdrożyć rozwiązania Identity Management? Zapraszamy na webinaria!

Rozważasz wdrożenie rozwiązania do zarządzania cyfrową tożsamością w swojej firmie, ale nie wiesz, czy taki system jest dla Ciebie, jak wygląda proces implementacji i jak wykorzystać wszystkie możliwości takiego narzędzia? Wraz z firmą CLICO serdecznie zapraszamy na cykl trzech webinariów SailPoint, w których odpowiemy na te pytania.

 

W trakcie spotkań online wyjaśnimy, jak krok po kroku przejść przez proces: od pomysłu przez wdrożenie aż po utrzymanie i rozwój rozwiązań z obszaru Identity Management.

 

Spotkania poprowadzi Sławomir Kuźmiński, ekspert Identity Strategy & Solution Advisor w Concept Data.

 

Nasz cykl dedykujemy managerom średniego i wyższego szczebla, odpowiedzialnym za obszar zarządzania tożsamościami lub zaangażowanym w działania w tym obszarze. Dzięki uczestnictwu w webinariach dowiedzą się oni, jak stworzyć i wprowadzić w życie spójną koncepcję kompleksowego zarządzania tożsamościami. Poznają też najlepsze praktyki oraz sprawdzone narzędzia – wyjaśnia Sławomir Kuźmiński.

 

Pierwsze spotkanie odbędzie się 17 listopada, drugie – 1 grudnia, a trzecie – 8 grudnia. Wszystkie są online i bezpłatne.

 

 

 

Spotkanie nr 1

 

Temat: Organizowanie i planowanie zarządzania tożsamością – na co zwrócić uwagę? Jakich błędów unikać?

 

Data: 17.11.2022, godzina 10:30-11:15

 

Zagadnienia:

 

  • Zarządzanie tożsamością – czyli właściwie czym?
  • Jakiego modelu zarządzania użyć?
  • Perspektywy departamentów bezpieczeństwa, zgodności, IT, HR oraz „biznesu”
  • Jak organizować role, zespoły, komunikację i odpowiedzialności?
  • Jak definiować i powoływać projekty oraz inicjatywy związane z tożsamościami?

Spotkanie nr 2

 

Temat: Co warto i faktycznie można zrealizować w czasie pierwszych 12 miesięcy? Czyli o wdrażaniu systemu klasy IGA / IdM / IAM, i nie tylko!

 

Data: 1.12.2022, godzina 10:30-11:15

 

Zagadnienia:

 

  • Jak definiować zakres działań dla projektu wdrożeniowego systemu IGA?
  • Jak planować fazy projektu by korzyści były dostępne w krótkim czasie?
  • Z jakimi zadaniami musi zmierzyć się Organizacja i Zespół Projektowy?
  • W jakiej metodyce najlepiej prowadzić projekty i inicjatywy?

Spotkanie nr 3

 

Temat: Jak utrzymując działające procesy i narzędzia, planować i prowadzić prace rozwojowe?

 

Data: 08.12.2022, 10:30-11:15

 

Zagadnienia:

 

  • Identyfikacja głównych obszarów i kierunków rozwoju IGA
  • Scenariusze migracji pomiędzy „starym” i „nowym” systemem wspierającym IGA
  • Obejmowanie zarządzaniem nowych populacji i integrowanych systemów
  • Prowadzenie i rozwój inicjatyw modelowania ról i polityk SoD

Serdecznie zapraszamy!

Kontakt

Nasze biura

Adres rejestracyjny firmy:

 

Concept Data SA

ul. Piękna 24/26A
00-549 Warszawa

 

office: +48 22 833 86 35

fax: +48 22 832 17 19

NIP: 701-055-33-94

KRS: 0000984497

Adres biura:

ul. Gen. Józefa Zajączka 9B

01-518 Warszawa

 

office: +48 22 833 86 35

fax: +48 22 832 17 19

 

dojazd do biura przy Gen. Zajączka
dojazd do biura przy Pięknej

Biuro przy Gen. Zajączka

 

ul. Gen. Józefa Zajączka 9B

01-518 Warszawa

 

Biuro przy Pięknej

 

ul. Piękna 24/26A,
00-549 Warszawa